Champions League kval!

Idag har jag hittat tre riktigt intressanta spel i CL-kvalet:
Ajax-Dynamo Kiev: 1
Ajax är starka hemma och Suarez och Co gör vad som krävs för att ta Ajax vidare. Bortamötet i Ukraina slutade 1-1 vilket gör att 0-0 egentligen räcker för att Ajax ska gå vidare, men här kommer man gå för seger från start! 1an liras till 1,80 hos Unibet.

FC Köpenhamn-Rosenborg: 1
FCK förlorade bortamötet mot Rosenborg med 2-1 men på grund av bortamålsregeln är det trots allt fördel FCK inför returen. Däremot måste ju FC Köpenhamn fortfarande vinna men 1-0 räcker, därför eventuellt läge för underspelet (under 2,5 mål till 2,08 hos Unibet) men jag avstår. Dock tycker jag att 1an till 1,75 är klart spelvärd och den liras ikväll hos Unibet.

Tottenham-Young Boys: X2
Spurs ska definitivt gälla som favoriter i hemmamötet på White Hart Lane men Schweiziska ligatvåan Young Boys har visat flera gånger att dom inte ska underskattas. Först genom att slå ut Fenerbahce med 2-2 på hemmaplan för att sen vinna med 1-0 på bortaplan och senast genom att vinna med 3-2 hemma mot Tottenham. 1,25 ligger oddsen för ettan hos dom flesta spelbolagen men jag väljer att ta rygg på YB ikväll och lirar X2an till överoddset 3,85 gånger pengarna hos Betsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0