Helt OK utbud enligt mig!

Jag slänger härmed in en diss till min medbloggare och säger att det faktiskt finns en del intressant på kartan ikväll, två superettan matcher och även champions league kval! Har även ett guldkorn i en Carling cup match som inte har nämnts!



Jag börjar med Superettan:

Det två matcherna som spelas är alltså, Landskrona - Ängelholm och Örgryte - Falkenberg.

För att börja med skåne derbyt Lanskrona mot Ängelholm så är det en högst oviss match som jag tror kommer bli tajt och jämn. Därför känner åtminstonde jag att ett lika resultat i den matchen känns relativt troligt. Och om man tittar åt statistik så är det ett tydligt mönster, uddamåls segrar eller lika resultat mellan dessa lag.
Jag lirar x:et till 3,50 hos bwin!

Örgryte - Falkenberg. Örgryte Tar hem det här! Liras till 1,67 även de hos bwin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0