EM-Kval!!

Härligt med lite matcher va? Har sett otroligt tunt ut senaste dagarna! Dagens tips kommer här:
Sverige-Ungern: 1a med hcp 0-1 & Zlatan gör fler mål än Elmander & Ola Toivonen gör mål
Ett nytänt Sverige med Erik Hamrén bakom rodret som ser ut som ett helt nytt landslag, stor offensiv lust och har en ny spelstil. Ett Sverige som har ett väldigt bra facit mot Ungern (7-1-2) och jag tror det blir vinst även ikväll. Eftersom oddsen på raka ettan (runt 1,43) inte känns lockande drar jag till med att Sverige vinner med minst två mål till 2,12 gånger pengarna hos Unibet. Sen ser Zlatan rätt het ut och känns inte omöjligt att han petar in iallafall ett mål, medan Johan Elmander generellt sett under senaste åren har varit ganska värdelös när det gäller målproduktion i landslaget. Att Zlatan gör fler mål än Elmander testas till oddset 3,05 hos Unibet. Ola Toivonen är på gång i PSV och jag lirar på att han gör mål till 2,70 gånger insatsen hos Betsson.

Belgien-Tyskland: 2
Jag tror dom flesta blev imponerade av det nya och unga Tyskland vi fick se i VM. Jag förväntar mig stordåd av Tyskland i EM och tror att dom kör på för fullt från start. Med spelare som Özil, Podolski, Klose, Müller etc så fixar Tyskland 3 poäng ikväll. 2an liras till 1,67 hos Unibet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0