Tipslördag

Finns nästan föör många matcher idag! Men jag ska försöka guida er till storkovan, här kommer dagens speltips:

Manchester City-Chelsea: Båda lagen gör mål & Carlos Tevez gör mål
Högintressant match där ett City som flera innan säsongen trodde skulle utmana om titeln men som inte har presterat, ställs mot ett Chelsea som har krossat allt motstånd hittils och har 5 raka segrar samt +20 i målskillnad! Det bör dock nämnas att Chelsea har mött motståndare av den något sämre karaktären. Manchester City tokvärvade i sommras men verkar inte få spelet att stämma hittills, dock är man som starkast på hemmaplan och jag tror att det finns viss chans för "skräll" idag och hemmavinst men...Bloggen avstår även om det privat nog läggs en slant på det. Istället har jag hittat ett väldigt bra spel nämligen att båda lagen gör mål! Med anfallare som Drogba, Malouda, Tevez och Yaya Toure på plan ska nog både City och Chelsea lyckas peta in minst ett mål var. Båda lagen gör mål spelas till 1,70 hos Unibet. Carlos Tevez är ofta riktigt farlig framför målet och jag lirar på att han gör mål till 2,80 även det hos Unibet.

FC St.Pauli-Borussia Dortmund: 2 & 2a med hcp 1-0
Nykomlingen St.Pauli har inlett säsongen helt okej med 2 vinster, 1 kryss och 2 förluster. Dortmund däremot förlorade visserligen i premiären mot Leverkusen men har sen dess radat upp 4 raka segrar, senast blev det 5-0 hemma mot Kaiserslauten. Borussia Dortmund har vunnit 9 av sina 10 senaste matcher! Man har även ett bra facit mot St.Pauli, av 5 matcher mellan lagen har det blivit fyra Borussia-vinster och ett kryss. Dortmunds fina trend håller i sig i eftermiddag och jag lirar 2an till 1,90 hos Bwin. Tror också på stor vinst och spelar på att dom vinner med minst två mål till 3,30 hos Bwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0