Hjärtat hade rätt

Ett spel satt klockrent igår! Anaheim var överlägsna och vann enkelt med 6-0! Skönt det alla fall. Med tanke på att min magkänsla hade helt fel igår angåene Vancover när man körde över Islanders med 6-1! Detroit vann efter straffläggning, hade man lagt ett ML spel (money line, inklusive övertid) hade alltå 2an på Detroit gett utdelninig.


Det är massa FA cup matcher i eftermiddag med många favoriter, men jag avstår spel på FA cupen då jag känner att man inte riktigt vet hur motiverat det "bättre" laget är när man möter ett på pappret mycket svagare motstånd. Det är alltså dagens Avslag från min sida!



På´t igen ikväll! En tidig NHL match spelas ikväll mellan Flyers och Devils. Här tror jag på en klockren hemma vinst! 1:an med handikapp -1.5 finns till 2.10! Flyers är klart bättre och Devils har usel form!

Elitserien: Färjestad och Linköping är två med rätta stora favoriter och jag tror att de blir vinster här för båda lagen. 1:orna finns till ca 1.50!

Mvh Tipsarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0