NHL

Jag har tre lag som jag tror mycket på inför natten!

Vancover, Flyers och Nashville.

Min enda egentliga motivering till det är att de är tre lag med bra trend för tillfället!

Vancover möter Islanders på borta is, ett Islanders med hyffsad form. Men Vancover är definitivt ett bättre lag!
2:an på Canucks finns till 1.77

Flyers spelar också borta, mot Buffalo. Ett lag som jag inte riktigt vet hur bra eller dåliga dom är då jag tycker att deras insatser och form är så otroligt ojämn.
Flyers vinner till 2.35!

Nashville tar emot Minnesota. Har en bra känsla på hemma seger, man har fem raka segrar. Den sjätte kommer här!
Hemma vinst till 2.10!

Kvällens skrällchans: San José tar emot Toronto! Toronto har bra form, medans San José inte har imponerat senaste matcherna och man har fyra raka förluster. Oddset på Toronto ligger runt 4.0 vilket jag tycker är högt och klart värt att testa.
Jag chans spelar på borta seger till 4.0!


//Tipsarn

Kommentarer
Postat av: Petter

3 av 4 inte illa!

2011-01-12 @ 10:10:51
Postat av: Emil

Ne de där satt rätt fint! Speciellt Toronto! Och Vancover vann ju alla fall efter straffar...

2011-01-12 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0