Nya tag!

Ingen bra dag för bloggen! Finns inget annat än att köra igen...



Senaste NHL tipsen har suttit ganska bra, hoppas på fortsatta framgångar inatt!

Montreal - Rangers. I denna match möts två lag som varken gör eller släpper in så mycket mål, detta gäller speciellt Rangers. Det har inte blivit över 4 mål i lagets 6 senaste matcher. Även Montreals 6 senaste har inte bjudit på särskillt mycket mål. Av den anledningen, och att Lunkan visar storfrom, så lockar spelat under 4.5 mål mig ganska mycket.

Det är ett riskfyllt spel, det är ju ändå hockey vi snackar om. En säkrare varjant vore att lira under 5.5, men oddset på det ligger runt 1.55, vilket inte lockar mig...

Därför lirar jag under 4.5 till 2.33 hos betsafe.

Tycker även att Rangers har en bra chans att vinna här, bortaseger finns till 2.60! Det synas, främst med tanke på Henkes fina form!



Vi får hoppas att Lunkan håller tätt inatt igen!



Mvh Tipsarn



Kommentarer
Postat av: Petter

Haha ja förjävlig dag för tippningen, 1 av 7 är under all kritik.

2011-01-16 @ 00:39:37
Postat av: hannah

Kolla in min bloppis, ombloggad fuskpälsjacka från H&M, Acne jeans, party kjolar och mycket mer!: http://bloppisgarderoben.blogg.se/2011/january/saljes-gardebrobsrensning1.html

2011-01-16 @ 00:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0