Nya tag!

Nu ska vi, jag och petter, försöka få liv här igen efter en tids "downtime"...

Börjar med NHL.

Ikväll spelas det 7 matcher!

Det som jag till att börja med fastnar för är matchen Vancover-Edmonton, min första tanke är att, visst vancover borde vinna denna match enkelt. Allt talar för det, man har 6 vinster på 6 senaste matcherna. Medans Edmonton bara har en, senast mot Islanders.
Just på grund av de faktorerna avstår jag spel på den matchen. En vinnande streak tar förr eller senare slut, och vad passar inte bättre än att den tar slut inatt och förstör många spelares "säkra" kort. Oddset på Vancover ligger runt 1.65 och det tycker inte jag är värt i detta fall... Däremot kan det vara ett alternativ att lägga en liten slant på skräll 2:an till runt 4.20. Tror även på en målsnål tillställning här, under 5.5 mål finns till 2.0!

Annars tycker jag Detroit är ett bra spel då jag tycker att Calgary har blandet mellan bra och dåliga insatser lite för mycket, detroit är det bättre laget och har en bra chans här! 2:an på bortaseger finns till runt 2.35.

Anaheim är ett lag jag alltid gillat så nu kanske det är hjärtat som talar, men jag tycker även här att Ducks ÄR det klart bättre laget. Man möter ett Colombus som bara har en seger på 6 senaste borta matcherna. Hemma seger ger ca. 2.35.


Mvh Tipsarn

Kommentarer
Postat av: Petter

Ser bra ut emil! Jag kanske skriver lite om NBA imorn om jag hittar något bra.

2011-01-08 @ 02:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0